perjantai 23. joulukuuta 2011

23. kalenteriluukku

Huh huijaa!! Tämä päivä on ollut melkoista juoksua. Osa tonttuilua ja osa ihan jotain muuta. Nyt saunan raikkaana voi rauhassa hengähtää ja bloggailla. Mennäänpä asiaan.


Itseasiassa avasin paketin jo aamulla, mutta kuten ilmaisin kiireistäni, teen kirjoituksen vasta nyt.
Olen saanut niin paljon ihania, hauskoja ja askarruttavia asioita kalenterin puitteissa, etten osannut enää arvailla millä minua yllätettäisiin tänään. Hieman haparoin teippejä ja kohelsin muutenkin, koska olin ihan kohmeessa. En muista olenko kertonut itsestäni sitä seikkaa, että olen todellinen vilukissa.
Aiemassa asunnossamme ei vaihtunut ilma juuri lainkaan, vaikka kuinka tuuletti, joten harvemmin siellä tuli paleltua. Tämä nykyinen koti on hieman toista maata, kun on koneellinen ilmastointi talon puolesta. Toisaalta pysyy nurkat raikkaana, joten en valita.

Pirkolta saamani lämpö-jarru-sukat jalassa minä sitten availin pakettia.
Nauroin ihan ääneen, kun sain viimein paketin auki. LAPASET(vanttuut, rukkaset, tumput tai miksi ikinä niitä tahtoo kutsua)!!!! Heti sujautin käteni niihin ja hörpin kuumaa kahvia, jotta silmät saisi auki. Olo oli kuin olisi seissyt hiihtokisojen kannatusjoukoissa, vaikka olinkin sisätiloissa. Nämä ovat aivan mahtavat!! Ihanan väriset ja juuri oikean kokoiset.


Pirkko puhui kortissaan itsetehdystä asiasta, jonka oli joutunut korvaamaan kipeytyneen kätensä vuoksi. Mahtaisiko tämä olla se? Mikäli näin on, niin kiitä äitiäsi todella paljon.

1 kommentti:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...